جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم ( استاد بابالویان )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم

جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم ریاضی که توسط استاد بابالویان تهیه و تالیف شده است را جهت دانلود در پست  امروز قرار داده می شود . جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم شامل درسنامه ی کامل از مطالب فصل اول احتمال یازدهم می باشد و درسنامه فصل اول احتمال یازدهم مطالب را به طور کامل پوشش داده است  سعی کرده است تا تمام مباحث مطرح  شده درفصل اول امار و احتمال یازدهم را با تمام نکات مهم مربوطه توضیح دهد . جزوه فصل اول احتمال یازدهم شامل درسنامه و توضیحات مفصل در مورد فصل اول کتاب آمار و احتمال یازدهم می باشد . در کنار مطالعه هر درسنامه انجام تمرین تست و حل سوالات تشریحی نیز مهم می باشد از جمله سوال امتحان آمار و احتمال یازدهم که برای دریافت نمونه سوال یازدهم به بخش امتحانات مراجعه کنید .

درباره جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم

فصل اول کتاب آمار و احتمال یازدهم در مورد آشنایی با مبانی ریاضیات می باشد که شامل آشنایی با منطق ریاضی ،گزاره ، جدول ارزش گزاره ها ،گزاره نما
، متغیر گزاره نما ، دامنه ،ترکیب گزاره ها ، نقیض یک گزاره ، ترکیب فصلی دو گزاره ، ترکیب عطفی دو گزاره ، ترکیب شرطی دو گزاره ، ترکیب دو شرطی دو گزاره ، سورها ، نقیض گزارههای سوری ، مجموعه ـ زیرمجموعه ، تعداد زیرمجموعه های یک مجموعه ، افزار یک مجموعه ، تعریف زیرمجموعه به کمک نمادهای ریاضی ، روش عضوگیری دلخواه ، دو مجموعه مساوی ، قوانین اعمال بین مجموعه ها ، قوانین دومورگان ، ضرب دکارتی بین دو مجموعه می باشد . همان گونه که میبینید فصل اول احتمال یازدهم مطالب متعددی را بیان کرده که فراگیری تمام این مطالب بسیار مهم و ضروری می باشد .

 

کتاب آمار و احتمال یازدهم ریاضی در دوره متوسطه دوم که جزء کتاب های جدید التالیف می باشد و شاید این پرسش در ذهن دانش آموزان یازدهم رشته ی ریاضی ایجاد شود که شیوه  طرح شدن سوالات درس آمار و احتمال در کنکور سراسری  ریاضی به چه نحوی خواهد بود .در پاسخ به این سوال باید گفت که تغییراتی آن چنانی در طرح سولات رخ نخواهد داد و همان روند سال های گذشته تکرار خواهد پس از این لحاظ داوطلبان نگرانی نداشته باشند . در انتهای مطالب این پست به شما توصیه می گردد که بهترین منابع کمک درسی یازدهم و بهترین منابع کنکور 98 ریاضی را نیز مطالعه نمایدد تا با بهترین منابع در سطح کنکور سراسری آشنا شوید .

 

 

 

منبع:جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم ( استاد بابالویان )

 




:: برچسب‌ها: جزوه احتمال یازدهم , جزوه آمار و احتمال یازدهم ,جزوه فصل اول احتمال یازدهم , درسنامه فصل اول احتمال یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: